2016. június 2., csütörtök

Mozgalom az elfeledett bloggerekért. Díj

                         Sziasztok! 


 Igen tudom, eltűntem. Nincs mentségem, talán csak annyi, hogy múlt év szeptemberében elkezdődött az életemben valami ami miatt még most sem vagyok teljesen jól. A múlt év vége számomra kész rémálom volt amiből sajnos még most sem ébredtem fel teljesen. 
 De elég belőlem. Szeretném ha tudnátok, hogy újra elkezdtem írni. A harmadik fejezetet Vasárnapra tervezem kitenni. 
Ha maradt még valaki akit érdekel ez a történet az vasárnap látogasson vissza. :)
 Térjünk rá a díjra. 
Még tavaly szeptemberében kaptam Poppy Fairy -től. 
Utólag is nagyon nagyon szépen köszönöm neki! Nagyon sokat jelent, hogy gondolta annyira jónak a kis irományom, hogy megkapjam tőle ezt. Hálás vagyok. ❤

                        


És akkor a feltételek: 
  • Megköszönöd annak, akitől ezt a "díjat" kaptad, hiszen ennyi mindeninek jár, és az alapműveletség része.
  • Elolvasod annak a blogját, akitől kaptad.
  • Ha tetszik, hagyj nyomot magad után, hiszen ennyit megérdemel, főleg ha a tetszésedet is elnyerte! Ha nem, akkor ezt kihagyhatod.
  • Írj 3 dolgot, ami tetszett a történetben, vagy az íróban.
  • Írj 2 dolgot, amin viszont még javíthatna! Ennél a lépésnél figyelj, hogy ne legyél bántó, és a tanácsaid építő jellegűek legyenek!
  • Írj egy kis ajánlót, hogy mit gondolsz összességében a blogról, kinek ajánlod, stb.
  • Küldd tovább embereknek, de figyelj, hogy legyenek köztük olyanok, akik szerinted jól írnak, de nem kapnak elég figyelmet!Kérlek figyeljetek arra, hogy annak már ne küldjétek, aki 40-szer megkapta!
  • Rakjátok majd ki a blogotok modulsávjába ezt a képet, de úgy, hogy erre a bejegyzésre mutasson

Drága Tami!
Még egyszer nagyon nagyon szépen köszönöm neked ezt a díjat!
Rettenetesen hálás vagyok érte. Sokat jelent, komolyan. ❤


  -Az a három dolog ami tetszett a Stokholm Syndrom-ban:

-Nos ami pozitívumot el tudok mondani az írásmódodról az a fogalmazás. Jól fogalmazol, érthető és élvezhető. 
-Már maga az, hogy One Direction fanfictionról beszélünk egy hatalmas pozitívum.
-Kedves és közvetlen vagy az olvasóiddal.


  -Az a két dolog ami viszont nem igazán tetszett:

-Maga az alap sztori. Az, hogy valakit elrabolnak és megerőszakolnak egyáltalán nem jó dolog. 
És ezt leírni... Nos taszító és felháborító dolog a számomra. (Inkább nem folytatom.)
-Picit gyors vagy. Kapkodsz és így túlságosan gyors a cselekmény. Ez idővel kialakul és mivel tényleg süt az írásodból a tehetség így biztos vagyok benne, hogy ez még magától javulni fog. 

(Itt most le kell írnom, hogy sajnálom, ha megbántottalak Tami! Ne érts félre, nagyon tehetségesnek tartalak és tetszik ahogyan írsz. Csak az nem amit írsz/írtál. 
Hidd el a legkevésbé sem jó vagy izgató! Félelmetes, borzasztó, és traumatikus inkább.)


Az ajánló: :)

 Sajnálom Tami de én a Stockholm Syndrom blogodat nem tudom ajánlani. 
Viszont kicsit szétnéztem a profilodon és találtam egy kis csodát. 
 Tami In The Night With You című blogjáról beszélek. A címre kattintva be is nézhettek. És hiddjétek el, érdemes. 
 Még csak a prológus van fent de már az annyira magával ragadott! A legkevésbé sem hétköznapi, izgalmas és élvezhető. 
A foggalmazás nagyon tetszett! 
Az amit írsz és ahogyan írsz... Hát nem jutok szavakhoz. Valami ilyesmit szeretne elérni minden író.
Mert a történeted szinte beszippant!
Maga az alap történet is érdekes és figyelemfelkeltő. Na de ahogyan ezt bemutatod, ahogyan ezt felvázolod az olvasók szeme elé! Na az már tiszteletre méltó!
 Mindenkinek ajánlom az In The Night With You-t aki izgalomra, titokzatosságra és valami igazán magával ragadóra vágyik. (Na meg reményeim szerint Harry Styles-ra. ;) )


Akinek ezt a díjat küldöm:

         Vindictive
         
         
         

2 megjegyzés:

  1. Drága Sarah!

    Nagyon szépen köszönöm! Jó érzéssel tölt el, hogy gondoltál rám, és már abban is biztos vagyok, hogy te írtál Ask.fm-en!
    Amint tudom, kiteszem a díjat, mert már nekikezdtem az irományodnak ám. ;)

    xx Lu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lu!
      Ez csak egy kis apróság amit megérdemelsz. Mert csodálatos a történeted, fantasztikusan írsz és mégis olyan kevés vissza jelzést kapsz. Konkrétan szinte semmit. Ez így nem járja.

      Törlés